Selyebi ifjak és vének Bogácson

Két turnusban, fiatalok és idősebbek tölthettek egy feledhetetlen hetet a fürdőhelyéről ismert településen

csoportkép

2023. július 3-án, hétfőn Selyebről tíz felnőttel utaztunk Bogácsra nyaralni a EKCP-KP-1-2023/8-000030 sz. pályázat keretében. A Silver Vendégházban szálltunk meg, ahol napi háromszor étkezést is  kaptunk. Három alkalommal is voltunk a strandon és a falut is felfedeztük. Megnéztük a római katolikus templomot, a kilátóról a panorámát, és voltunk a borozókban is, ahol jókat táncoltunk. Az ott töltött időt aktív pihenésre használtuk fel. Sokat beszélgettünk, énekeltünk és játszottunk. Július 7-én, pénteken reggelivel zárult a tábor.

játék

Július 10-én kezdődött a tábor második része,  amikor húsz gyerekkel utaztunk Bogácsra Selyebről. Oda felé Miskolcon megálltunk, és megnéztük a Búza téri görögkatolikus székesegyházat, amit nem rég festettek ki belülről bibliai jeleneteket ábrázoló freskókkal. Éppen ebédidőre  értünk Bogácsra, a felnőttekkel már megismert Silver szállóba.

csoportkép

A délutánt szálláshelyen töltöttük,  focival és játékékkal.  Másnap, 11-én, strandolni mentünk a gyerekek egy részével, akiket engedtek a szüleik fürdeni. Harmadik nap a falut és a környékét fedeztük fel kisebb túra keretében. Megnéztük a római katolikus templomot, a kilátóról a panorámát. Kirándultunk egyet a Hór völgyben, és voltunk a borozóknál, ahol népi játékokon vehetünk részt. Negyedik nap újra a strandra mentünk. Ötödik nap a reggeli után indultunk Egerbe. Ott megnéztük a Bazilikát és sétáltunk a Dobó téren. Majd innen Szilvásváradra mentünk, a Szalajka völgybe. Innen indultunk haza, ahova késő este érkeztünk meg.