Rakacai tanodások táborozása

A Paraklisz Tanoda diákjai Sátoraljaújhelyen és környékén táboroztak augusztus elején.

Csoportkép Kazinczy Ferenc szobra előtt

Dinea Erzsébet pedagógus írását adjuk közre a táborról:

A rakacai Paraklisz Tanoda diákjaival Sátoraljaújhelyen és környékén táboroztunk.

Utunk során először Boldogkőváralján álltunk meg, ahol gyönyörködtünk a csodálatos tájban, miközben megbeszéltük a vár történetét.

Szálláshelyünk a Sátoraljaújhely-Széphalomban, a Múzeumkert Panzióban volt. A kényelmes, szép szobákban jól éreztük magunkat, és kifogástalan ellátásban részesültünk.

A program során a Zemplén Kalandparkban kipróbáltuk a bob pályát és a libegőt, majd egy rövidebb gyalogtúrát tettünk hazafelé.

látkép a libegőből

Megnéztük Sátoraljaújhely nevezetességeit, köztük a római katolikus templomot.

Strandoltunk a sárospataki Végardó Fürdőben, és megtekintettük a Rákóczi-várat. Elmentünk a Kerámia Manufaktúra üzembe, ahol a tanulók nagy érdeklődéssel figyelték, hogyan készülnek a kézműves termékek. A gyárlátogatás emlékére mindenki egy plakettet kapott ajándékba.

a fürdőben

Táborozásunk utolsó állomásán, Tokajban kisvonatoztunk, majd a Tisza-parton sétáltunk.

A táborban természetesen az esti programok sem maradtak el; esténként fociztunk, játszottunk és vetélkedőt szerveztünk a tábor során látottakból.

Köszönjük a lehetőséget mindazoknak, akik mindent megtettek azért, hogy ez a tábor létrejöjjön, és ilyen színvonalas legyen. Úgy gondolom miden résztvevő még sokáig fog emlékezni a látottakra, hallottakra, a tábor hangulatára.

A program 2018. augusztus 6-9-ig, az EFOP-3.3.1-15-2015-00562 Rakacán Paraklisz Tanoda pályázat keretében valósult meg.